fredag 9 augusti 2013

Kompisträff i regnrusk och jobb

I går var jag iväg och träffade mina fina kompisar Daniel Madsen, Maria och Lizette. Vi träffades hemma hos Lizette och vi pratade och hade det jättetrevligt. Sen åkte vi även iväg till Skänninge-ick marken där vi gick runt i regnrusket. Det fullkomligt vräkte ner, men vi hade det lika kula och trevligt för det. Tack mina vänner för att ni är de ni är och för att ni vill spendera tid ihop med mig. Ni är bäst!

Idag har jag däremot jobbat och stått i. Jag har suttit i kassan på Ica från 7.45 till 21.15... Dagarna kan gå snabbare än den gjorde idag - minst sagt. Men nu är det här jobbpasset förbi och jag kan casha in ;)

Dessutom var hela familjen samlad när jag kom hem. Jag parkerade bilen och möttes av en systeryster som rusar ut barfota och i nattlinne och skriker: Jojjo, jojjo, jojjo!!! (Jojjo är hur Sigrid säger mitt namn) När hon kommer fram kramar hon om mig och hoppar upp i min famn <3 Mysigt! Och precis i hälarna på Sigrid kom hennes lilla svans - även känd som Mysan <3 Sen satte vi oss hela familjen på altanen och åt marängtårta med jordgubbar och glass. Mums! Vi pratade och skrattade och hade det jättemysigt.

Puss på er, jag tycker om er alla så förfärligt mycket - ni vet vilka ni är <3

Ha det gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar